Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 24, 2007
Image Size
6.2 KB
Resolution
100×100
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,778 (1 today)
Favourites
27 (who?)
Comments
51
Downloads
182
×
Look at Chibi Frodo go by wingfoot Look at Chibi Frodo go by wingfoot
He's just a chunky little hobbit that's gotta jump! X3 (Just messing with pain and Photo Image Ready.)

Frodo Baggins J.R.R. Tolkien

[Random is a blessing. Amen! :D]
Add a Comment:
 
:iconcollettejellis:
ColletteJEllis Featured By Owner May 31, 2008  Professional General Artist
This made me feel so happy inside my soul XD lol
Reply
:iconwingfoot:
wingfoot Featured By Owner Jun 9, 2008
LOL! I'm glad to hear that. :D
Reply
:iconbuuya:
Buuya Featured By Owner Apr 1, 2007   Digital Artist
"squee!" sums it up well <<3
Reply
:iconaladriel:
Aladriel Featured By Owner Mar 6, 2007  Professional Photographer
Awwww he's just so cute :D
Reply
:iconwingfoot:
wingfoot Featured By Owner Mar 7, 2007
:blush:Thankees!!:D
:glomp:
Reply
:iconaladriel:
Aladriel Featured By Owner Mar 8, 2007  Professional Photographer
welcome :D
Reply
:iconarsetwangers:
ArseTwangers Featured By Owner Mar 2, 2007
Haha this makes me laugh I dunno why :rofl: Brilliant!
Reply
:iconwingfoot:
wingfoot Featured By Owner Mar 3, 2007
I know...Laughing just seems to come out of nowhere sometimes...*sigh*...I totally love it! XD
:dance:
Reply
:iconarsetwangers:
ArseTwangers Featured By Owner Mar 3, 2007
Ahhh sorry about that XD *Glompadoodles frodo*
:excited: I wanna buy a tickle me Aragorn dolly XDDD THEY ACTUALLY EXIST!! 8D 8D OMFG XD
Reply
:iconwingfoot:
wingfoot Featured By Owner Mar 16, 2007
Quite alrights! No problems at all!:D
LOL! :lmao:!!! Now, that makes me cry with laughter!!!! OMFG, this'll stay with me all day!!! Thanx for the awesome laugh!:rofl:
:D
Reply
Add a Comment: